Elevii din Geoagiu, în competiție pentru cel mai bun videoclip de promovare
Magdalena Șerban
Sunt bune broșurile și marketing-ul tradițional în promovarea unei instituții de învățământ în rândul celor care urmează să parcurgă ciclul liceal, dar când e vorba de un segment atât de tânăr, lucrurile au altă dinamică. Prin urmare, ca să știi ce vor elevii trebuie să le vorbești pe limba lor. Astfel, Liceul Tehnologic Agricol ,,Alexandru Borza” Geoagiu împreună cu Consiliul Școlar al Elevilor lansează provocarea competițională „De la semințe la viitor”.
Invitație la creație
„Elevii noștri sunt așteptați să filmeze și să editeze un videoclip de maximum 3 minute în care să promoveze liceul prin calificările și oportunitățile oferite de acesta, iar până în 28 aprilie îl pot depune pentru a intra în concurs, contactându-l pe reprezentantul clasei lor în CȘE. Va exista o comisie care va face o triere, cele mai bune 5 videoclipuri fiind postate pe Facebook, Instagram și Tik-Tok (conturile liceului), iar cel care va avea cel mai mare impact (aprecieri, share-uiri, ect) va fi premiat cu 1.000 de lei. Așteptam cu nerăbdare ideile voastre și vă dorim mult succes”, a transmis profesorul Octav Cismaşiu (foto), directorul Liceului Tehnologic Agricol „Alexandru Borza” din Geoagiu. Acesta a subliniat faptul că cel mai bine e ca tocmai elevii să promoveze unitatea școlară, făcând-o în stilul lor, după viziunea pe care o au și nu după vechi reguli prestabilite. „Îi angrenăm în competiție pentru a le încuraja spiritul creativ. Video despre promovarea ofertei educaționale a școlii poate să implice o singură persoană sau poate reprezenta o clasă, deci efortul să fie unul comun. Cum se dorește. Imaginația nu are limite”, a subliniat profesorul.