ActualitateFlash

Administratori din Hunedoara, lăsaţi fără atestate

02 primaria hunedoara (3)Sorina Popa

Problema restanţelor la apă, a locuitorilor municipiului Hunedoara, este departe de a fi rezolvată. După ce conducerea Primăriei Hunedoara a pus piciorul în prag şi a trecut la verificarea documentelor asociaţiilor de proprietari, ies la iveală lucruri deloc plăcute.
Cinci administratori, un sfert din datoria totală
Astfel, după o lună de control, curg reclamaţiile aduse primăriei, vizavi de unii administratori de asociaţii de proprietari şi ilegalităţile pe care ei le-au făcut. Potrivit viceprimarului municipiului, Dan Bobouţanu, în cazul a cinci administratori, au fost retrase atestatele. Cei cinci aveau în administrare între două şi patru asociaţii de proprietari. Este vorba despre A.P. nr. 35, 37, 38,  24, 69, 21, 22, 44, J1, Obor, Mureşului, Micra, Căprioara, Bucegi, Vatra şi Albatros. Cele 16 unităţi au înregistrat un debit de 1,4 milioane de lei către operatorul Apa Prod, ceea ce înseamnă 25 la sută din totalul datoriei locuitorilor municipiului Hunedoara. „De exemplu, AP nr. 37 are de plată 152.417 de lei către Apa Prod şi 113.256 de lei către Salub. La altă asociaţie, cea cu nr. 22, restanţele se ridică la 268.000 de lei la apă şi 139.000 de lei pentru serviciile de salubritate. Am somat pe preşedinţii celor 16 asociaţii de proprietari să-şi angajeze alţi administratori. Pentru a veni în sprijinul lor, am hotărât, împreună cu primarul Viorel Arion, să organizăm un concurs pentru obţinerea certificatelor de atestare administrator de imobile. Examenul va fi organizat pe 17 iulie, la ora 10, la sediul primăriei. Dosarele se pot depune până pe 16 iulie, ora 10”, a declarat viceprimarul Dan Bobouţanu, pentru MESAGERUL HUNEDOREAN.
Încă mai lucrează?
Se pare că în municipiul Hunedoara există o cerere foarte mare pentru ocuparea acestor posturi. Administratorii cărora li s-a retras atestatul nu mai au voie să îndeplinească această calitate, preşedinţii de acolo fiind somaţi să încheie contracte de muncă cu alţi administratori, care au documentele valabile. În acest sens, există o bază de date la primărie. Cu toate că încalcă legea, există informaţii cum că cei cinci administratori rămaşi fără acte mai activează. „Dacă este aşa, acest lucru este ilegal şi vinovaţii vor trebui să plătească. Când raportul de control va fi finalizat, îl vom face public”, a spus viceprimarul Dan Bobouţanu. Cea mai recentă decizie luată de comun acord între conducerea Primăriei Hunedoara şi societatea Apa Prod a fost ca asociaţiile rău-platnice să-şi achite factura curentă a lunii, la apă, plus 10 la sută din totalul debitului. În caz contrar, se va trece la oprirea furnizării apei potabile.
În total, la nivelul municipiului Hunedoara, restanţele la apă se ridică la 4,5 milioane de lei. Potrivit viceprimarului Hunedoarei, controlul merge mai departe.

One thought on “Administratori din Hunedoara, lăsaţi fără atestate

  • Daca i-a gasit vinovati ,de ce nu au o raspundere penala ,sau trimis reclamatii la parchet pentru furt si abuz in serviciu impotriva administratorilor ?

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura