Politica si administratie

Mai puţină birocraţie pentru comercianţii din Piaţa Centrală din Deva

05 Hala piata  9921Volodia Macovei

Un proiect de modificare a regulamentului ce dispune cum se acordă vizele pentru autorizaţiile privind activităţile de comercializare şi prestări servicii în Piaţa Centrală din Deva a fost supus dezbaterii publice.
Scopul acestei modificări de regulament, în fapt modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Local (CL) Deva nr. 17 din 2010, este, aşa cum se arată în expunerea de motive semnată de consilierul Dan Crişan, „simplificarea procedurii de acordare a vizei pentru autorizaţia de funcţionare”, dorită a fi în ajutorul comercianţilor şi a prestatorilor de servicii care îşi desfăşoară activitatea în Piaţa Centrală.
Conform acestui proiect de hotărâre, vizarea anuală a autorizaţiei de funcţionare pentru comercianţii din piaţă se va face pe baza unei cereri, la care se vor anexa următoarele documente: contract de închiriere sediu fix sau spaţiu, dovada achitării tuturor taxelor, impozitelor şi amenzilor către Consiliul Local, dovada achitării la zi a redevenţelor şi taxelor de ocupare a spaţiului public, unde este cazul, autorizaţia de funcţionare în original şi copie şi chitanţa de plată a taxei de viză, în copie.
În fapt, această procedură este singura schimbare adusă vechii hotărâri, celelalte prevederi, din 2010, rămânând neschimbate. Fiind supus dezbaterii publice, proiectul poate suferi modificări înainte de a fi supus votului în Consiliul Local Deva.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura