Abandon înainte de start
Ciprian Marinuţ
Pilotul brădean Mihai Câmpeanu a fost „trădat“, ieri, de bolidul Mitshubishi Evo6, încă înainte de startul probelor cronometrate ale etapei a VII-a a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, părăsind competiţia.
A explodat turbina
Aflat pe locul cinci în clasamentul grupei A, cu 24 de puncte, după participarea la patru dintre primele şase etape ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, Mihai Câmpeanu a pierdut puncte preţioase în cursa pentru medalii, din cauza problemelor tehnice. Pilotul brădean s-a prezentat cu speranţe mari la Raliul de la Câmpulung Muscel, care a avut startul ieri, însă a primit o lovitură sub centură exact de la maşina sa, achiziţionată în această iarnă. „Am mai făcut câteva teste înainte de prima manşă cronometrată şi le-am cerut mecanicilor să dea mai multă putere motorului, pentru că traseul era mai mult de viteză, decât tehnic. Din păcate, în momentul reglajelor, turbina de alimentare (turbosuflanta) a explodat şi am fost obligat să abandonez înainte de start. Sunt supărat, pentru că nu cred că voi avea timp să repar maşina până mâine când e programată etapa a 8-a, aşa că voi pierde puncte importante în economia clasamentului”, a spus Mihai Câmpeanu.
Şanse compromise
Pilotul brădean este dublu campion naţional la Viteză pe Traseu Montan şi avea ca obiectiv pentru anul acesta clasarea pe podium la grupa A a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă. În urma abandonului de la Câmpulung Muscel, şansele la podium ale lui Mihai Câmpeanu s-au redus simţitor, întrucât, ecartul faţă de primii clasaţi va fi greu de recuperat în ultimele şase etape ale întrecerii.