Începând cu luna iulie, pasagerii care vor tranzita terminalul 5 al aeroportului JFK din New York pot obţine informaţiile dorite de la un asistent neobişnuit: o hologramă.
Conducerea aeroportului a decis implementarea acestui tip de asistent virtual, urmare a unei investiţii în valoare de 250.000 de dolari.
Reprezentanţii aeroportului au subliniat faptul ca acest asistent va fi disponibil non-stop, nu are nevoie de pauze şi nu oboseşte niciodată.
În acest moment, asistentul hologramă nu are capacitatea să interacţioneze cu pasagerii şi oferă doar informaţii privind cursele aeriene care tranzitează aeroportul JFK.
Ţinând cont de valoarea investiţiei şi de imposibilitatea interacţionării cu pasagerii, în această etapă, salariaţii aeroportului angajaţi la departamentul de relaţii cu publicul nu au deocamdată motive de îngrijorare.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…