Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)
Mai mulți bărbați din comuna Ilia, membri unei bande, au furat mai multe animale dintr-o…
Nu unul ci patru judecători de la ICCJ au judecat dosarul și au dat aceeași…
Șușotesc gurile rele prin târg că o duduie care le face viața grea salariaților săi…
View Comments
Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
Si Nu raspundeti!
Unde e dialogul cu consumatorul?