Comunitate

Apa Serv Valea Jiului, în permanentă legătură cu consumatorii

După sistemul de audienţe în teren, pe reţelele de socializare ori la sediul societăţii, conducerea operatorului de apă şi canal din Valea Jiului mai vine cu o metodă prin care consumatorii să poată afla informaţii sau să semnaleze deficienţele într-un timp cât mai scurt.

Inginerii operatorului de apă îşi vor dezvolta website-ul prin intermediul căruia oamenii să poată fi în contact permanent cu conducerea şi să poată transmite sugestii şi sesizări. Potrivit directorului general al Apa Serv, Costel Avram (foto), în ultimii ani societatea a făcut mai multe investiţii prin care să vină în întâmpinarea clienţilor. Avram spune că nu este suficient ”doar să dai apă oamenilor” şi că ”o permanentă comunicare şi colaborare între părţi este esenţială” atât pentru societate, cât şi pentru populaţie. Apa Serv Valea Jiului a implementat şi serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anunţaţi în timp real de restricţiile de apă, dar şi alte servicii care să elimine birocraţia. (M.Gânju)

Mesagerul Hunedorean

View Comments

  • Eu întrebare:de de mult:de ce ati majorat tva la apa uzata?
    Si Nu raspundeti!
    Unde e dialogul cu consumatorul?

Recent Posts

Bandă de hoți din Ilia, furturi pe bandă rulantă

Mai mulți bărbați din comuna Ilia, membri unei bande, au furat mai multe animale dintr-o…

15 ore ago

Funcționari din Primăria Petroșani, declarați nevinovați de cea mai înaltă instanță a României

Nu unul ci patru judecători de la ICCJ au judecat dosarul și au dat aceeași…

o zi ago

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Șușotesc gurile rele prin târg că o duduie care le face viața grea salariaților săi…

2 zile ago