Operatorul de apă şi canal din Valea Jiului şi-a sintetizat răspunsurile la chestionarele privind satisfacţia clienţilor, iar rezultatele sunt mulţumitoare. Campania de chestionare a fost derulată de operator pentru a putea răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor din Valea Jiului.
Astfel, conform statisticii realizată de Apa Serv Valea Jiului, cei mai mulţi dintre abonaţi se declară mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de serviciile acestuia. „Din cele peste 1.500 de chestionare, răspuns am primit la 700 dintre ele. Gradul de mulţumire al clienţilor a fost în procent de peste 40 la sută, care au răspuns cu bine şi foarte bine. Nemulţumiţi sunt 5 – 6 la sută, motiv pentru care nu am avut nici sugestii cu care să ne îmbunătăţim activitatea”, a spus Cristian Ionică (foto), managerul SC Apa Serv Valea Jiului.
O parte a nemulţumirilor sunt legate de calitatea apei după o întrerupere generată de o avarie sau de apa din subsolurile blocurilor. „Unele sunt pe partea tehnică, în care ni se expun problemele de canalizare, dar aici vorbeau de curăţarea subsolurilor. Asta, însă, nu intră în atribuţiunile Apa Serv. Avem limită de proprietate la căminul de la nivelul scării de bloc. Sunt situaţii când intervenim şi noi, încercăm să-i ajutăm pe oameni, dar în mod normal de subsoluri trebuie să se îngrijească asociaţia de locatari, locatarii imobilelor”, a mai declarat directorul general al operatorului de apă.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…