Autostrada Deva-Orăştie este finalizată în proporţie de 90 la sută. Asta înseamnă că, în curând, vom putea rula pe asfaltul nou-nouţ, turnat pe o distanţă de 32,5 kilometri. Construcţia acestei autostrăzi a început pe 4 februarie 2011, iar termenul de finalizare expiră pe 3 februarie 2013. Este clar, având în vedere stadiul lucrărilor, că până atunci, vom circula pe aici. În prezent, se mai lucrează la nodul de la Simeria, la unele marcaje şi împrejmuiri.
Autostrada Deva-Orăştie a costat aproximativ 200 de milioane de euro, din care circa 133 de milioane reprezintă finanţare europeană nerambursabilă. Statistic, pe parcursul acesteia, există 21 de poduri şi pasaje, 59 de podeţe. Cel mai lung pod, cel de la Uroi, se întinde pe o distanţă de 720 de metri, el fiind construit pentru a asigura continuitatea lucrării. De asemenea, investiţia a „înghiţit” 6,6 milioane de metri cubi de umplutură, 550.000 tone de asfalt, 680.000 de metri cubi excavaţii. Sunt două benzi pe cale, distanţa fiind de 32, 5 kilometri. La realizarea autostrăzii, au contribuit aproape 1.000 de muncitori, care au lucrat pe şantier, de la începutul construcţiei şi până în prezent.
Lucrările de construcţie a autostrăzii Deva –Orăştie, care face parte din Coridorul IV Paneuropean, sunt realizate de asocierea Strabag (Austria) –Straco Group (România).
STIMAȚI CONCETĂȚENI ROMÂNI Mă adresez fiecăruia dintre Domniile Voastre deoarece țara noastră, a fiecăruia în…
Mai mulți bărbați din comuna Ilia, membri unei bande, au furat mai multe animale dintr-o…
View Comments
daca ramin sensurile giratorii atunci e o prostie,adica nici nu accelerezi bine ca trebuie sa frinezi sa dai prioritate celor care vin de la brad,sper sa nu ramina asa.
@florin: cred ca pe cei 32.5 km prinzi viteza si gasesti tu un loc unde sa intri in gard.
@Florin
Inseamna ca tu n-ai circulat niciodata pe o autostrada. Pe autostrada nu mai exista intersectii. Pe autostrada sunt intrari si iesiri, traficul fiind foarte fluidizat.