Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat că oferta tehnică depusă de o asociere din Turcia pentru proiectarea şi execuţia secţiunii E şi finalizarea secţiunii D ale lotului 2 din autostrada Lugoj – Deva este neconformă, astfel că licitaţia va fi reluată.
Nu a fost admisă
„Vom relua licitaţia pentru contractul de „Proiectare si execuţie lucrări pentru obiectivul major de investiţii Autostrada Lugoj – Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220 – Secţiunea E şi finalizare Secţiunea D” deoarece oferta tehnică depusă de ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) este neconformă. În urma derulării procesului de evaluare, CNAIR a constatat faptul că propunerea tehnică depusă de către asocierea turcă este neconformă, în baza prevederilor legale aplicabile în domeniul achiziţiilor publice”, a transmis CNAIR. Conform sursei citate, întrucât singura ofertă depusă în cadrul procedurii de atribuire a fost respinsă, procedura a fost anulată, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice: „(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: a) dacă nu a fost depusă nici o ofertă/solicitare de participare sau dacă nu a fost depusă nici o ofertă admisibilă”. CNAIR a arătat că va face toate demersurile, în regim de urgenţă, pentru reluarea rapidă a licitației.
În 14 februarie, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat că o asociere de constructori turci a ofertat pentru proiectarea şi execuţia secţiunii lipsă din Autostrada Lugoj-Deva (A1). Sunt 9,13 km de autostradă care va include 2,13 km de tunel, iar întregul proiect va fi finanţat din fonduri europene. „Până la termenul limită, a fost depusă o singură ofertă de către: ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.”, a transmis atunci CNAIR. Valoarea estimată a contractului este de 1.363.135.841 de lei, sursa de finanţare fiind fonduri europene nerambursabile. Lungimea traseului este de 9,13 km, din care 2,13 km de tunel.
Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare şi 28 de luni execuţie, conform factorilor de evaluare din Documentaţia de Atribuire. Conform condiţiilor din Acordului de mediu, a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii major
Conform condiţiilor din Acordului de mediu, a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii majore asupra mediului. (A.Năstase)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…
View Comments
Afaceri
Totuși pentru toate ticăloșiile astea nu răspunde nimeni? Tot sar progresiștii - care au toată propaganda la dispoziție- pe ăilalți dar în fapt nu se mișcă nimic. Nu vom avea autostradă pe acolo mulți ani de acum înainte.