După decizia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, prin care consiliile locale nu vor mai putea reglementa ridicarea maşinilor parcate ilegal, şoferii au răsuflat un pic mai uşuraţi, iar bugetul local al municipiului Deva s-a ales cu ceva mai puţini bani.
Suma pe care Primăria Deva o va pierde este de aproximativ 12.000 de lei anual. „Conform art. 10 din contractul de asociere între Municipiul Deva prin Consiliul Local cu S.C. Fane Multiprodserv S.R.L. Deva, firma care se ocupa de blocarea şi ridicarea maşinilor parcate neregulamentar sau abandonate, municipalităţii îi revine 25 la sută din profit. Media lunară a sumei încasate la bugetul local este de aproximativ 1.000 de lei. În primii ani ai contractului, sumele erau mai mari, aproape duble, comparativ cu ultimii ani”, a informat Mona Voinescu, consilier la cabinetul primarului municipiului Deva.
Tarifele pe care şoferii trebuiau să le achite atunci când erau prinşi cu maşina pe „roată greşită” sunt între 100 de lei şi 2.000 de lei. Astfel, proprietarul autoturismului trebuia să achite 100 de lei pentru deblocarea roţilor, dacă maşina avea sub trei tone şi 200 de lei pentru cele cu o masă mai mare. Dacă maşina era ridicată şi depozitată în alt loc, pentru a o recupera, proprietarul trebuia să plătescă suma de 300 de lei dacă avea o greutate mai mică de trei tone şi 2.000 de lei dacă avea peste trei tone.
Vorbesc gurile rele că un angajat de la o unitate medicală din zonă scuipă pe…
Start în campania electorală pentru turul al doilea tur de scrutin pentru prezidențiale. Duminică, 18…
Magdalena Șerban În organizarea Consiliul Județean Hunedoara și a Centrului de Cultură și Artă al…
Lucian Rus, primarul municipiului Deva Pentru că a rezolvat o problemă a unora dintre cetățenii…
I.A., din municipiul Deva Pentru că a fost trimis în judecată pentru infracțiuni de corupție,…
Un bărbat din municipiul Lupeni s-a ales cu dosar penal pentru infracțiunea de distrugere după…