Și la nivelul Spitalului Județean de Urgență Deva există formularul privind satisfacția pacientului. Este vorba de un formular, pe care bolnavii internați îl primesc și astfel are ocazia să răspundă la niște întrebări. Printre aceste întrebări, sunt următoarele:
Aţi fost primit cu amabilitate?
Ați adus medicamente de acasă?
Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestuia?.
Managerul unității medicale, dr. Emil Stoica (foto), susține că „toate chestionarele de acest gen sunt adunate de către cei de la Managementul Calității. Sunt analizate și vedem ce probleme sunt în spital. Am avut o situație când un pacient a scris că i s-a cerut șpagă. Nu sunt, în general, probleme mari. Aceste chestionare sunt importante pentru noi, să vedem cum stăm din punct de vedere al pacienților”. (A. Năstase)
Mai mulți bărbați din comuna Ilia, membri unei bande, au furat mai multe animale dintr-o…
Nu unul ci patru judecători de la ICCJ au judecat dosarul și au dat aceeași…
Șușotesc gurile rele prin târg că o duduie care le face viața grea salariaților săi…