Actualitate

Cum să atragem cât mai mulți turiști în Țara Hațegului

Consiliul Județean Hunedoara a găzduit, luni, o întâlnire care a avut ca temă stra­tegia de branding și dezvoltare turistică a Hațegului/Țara Hațegului.

Turism durabil
La discuții au participat primari din Țara Hațegului interesați de obiectivele propuse prin această strategie și de modalitățile de colaborare în vederea promovării zonei ca și destinație turistică națională și interna­țională.
Inițiatorii proiectului, Destinația de Ecoturism Țara Hațegului – Retezat și Aso­ciația de Turism Retezat își propun extin­derea strategiei de branding la nivelul în­tregii zone istorice a Țării Hațegului, pentru dezvoltarea unui turism durabil, care va atrage după sine dezvoltarea tuturor comu­ni­tăților locale din acest areal.
„Realizarea unei strategii de branding ne va ajuta să promovăm această zonă la adevărata sa valoare. Suntem interesați ca Țara Hațegului să devină destinație de vacanță și să atragă tot mai mulți turiști care să petreacă mai multe zile aici. Pentru a obține rezultate certe în această direcție, mă gândesc la realizarea unei asocieri între CJ Hunedoara, primăriile din Țara Hațegului și ONG-urile implicate în acest proiect” a declarat președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor.
Invitatul special al întâlnirii de lucru a fost Felix Tătaru, specialistul care lucrează la rea­lizarea strategiei de branding a Hațegului/ Țării Hațegului.
Brandingul este transformarea unui loc dintr-un teritoriu geografic într-un spațiu al poveștilor, emoțiilor și oamenilor vii. Unul dintre obiectivele importante ale bran­din­gu­lui unui loc este de a construi o identitate și un sens de apartenență pentru comu­ni­tate, pe care să se bazeze întreaga dez­voltare ulterioară. Echipa de specialiști lu­crează, în prezent, la realizarea unui produs turistic valoros prin intermediul căruia, în termen de 10 ani, să se atingă obiectivele propuse printre care se numără: creșterea duratei de ședere a turiștilor în zonă și Țara Hațegului, recunoscută ca destinație de vacanță la nivel național și internațional. (A. Năstase)

Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

LICITAŢIE

CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…

o zi ago

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc cârcotașii că un personaj din zo­nă, ajuns, cum se spu­ne cu sacii în căruță,…

2 zile ago

Bulina albă

Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…

2 zile ago

Când va fi SFINȚITĂ Catedrala Mântuirii Neamului: „Permanent deschisă închinătorilor”. Cât ne costă Catedrala

Catedrala Națională va fi sfințită du­mi­nică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecu­menic Bartolomeu I al…

2 zile ago

Bulina neagră

Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…

2 zile ago

Bătută măr de sărbătorile de iarnă

O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de săr­bătorile de…

2 zile ago