Cum să creezi o semnătură în Outlook
Semnătura de poştă electronică este un text ce se ataşează la sfârşitul fiecărui e-mail trimis şi care conţine diverse informaţii, precum nume, prenume, adresa, număr de telefon şi multe altele, la alegere.
Crearea unei semnături este un procedeu relativ uşor, chiar dacă de-a lungul timpului a fost modificat cu fiecare nouă versiune de Outlook.
Pentru a crea o semnătură în Outlook 2007, trebuie să accesaţi meniul Tools şi submeniul Options – Mail Format – E-mail Signature – New – introduceţi un nume pentru semnătura dumneavoastră şi în câmpul Edit signature, introduceţi conţinutul dorit.
Acesta poate fi realizat conform dorinţelor dvs., în funcţie de tipul de caracter şi formatul textului introdus. De asemenea, veţi putea introduce o imagine sau ataşa o carte de vizită în format electronic (business card).
După ce aţi finalizat crearea semnăturii pentru poşta electronică, aceasta va fi salvată şi va putea fi utilizată la transmiterea mesajelor, selectând tab-ul Insert şi alegând semnătura.
Din meniul de creare, aveţi posibilitatea să setaţi utilizarea semnăturii în mod implicit pentru crearea mesajelor noi şi pentru răspunsul la mesajele primite.