Pe măsură ce întreprinderile mari și mici au încercat să-și găsească un drum în online, antreprenorii au început să conștientizeze efectul uneia dintre cele mai importante strategii de marketing digital existente: optimizarea motoarelor de căutare sau, așa cum se numește în mod obișnuit, SEO.
O scurtă istorie
Pentru a întelege importanța actuală a SEO, trebuie să privim putin în urmă. Internetul exista de zeci de ani, ca precursor al conceptului lansat în anii 60 de Departamentul Apărării al SUA prin care s-a creat prima rețea de computere interconectate. De atunci rețeaua de calculatoare interconectate a devenit un fenomen global, cel mai frecvent accesat prin intermediul World Wide Web. Pe măsură ce importanța Internetului a crescut, tot mai multe informații au devenit disponibile și a devenit necesar să se găsească o modalitate de organizare și de căutare a unor articole specifice.
De-a lungul anilor 1990, au început sa fie dezvoltate mai multe versiuni ale motoarelor de căutare, precum motoarele Archie, Gophersi Wandex. Apariția acestor motoare de căutare a creat un răspuns natural pentru firme să exploateze această nouă superputere digitală pentru a face ceea ce fac cel mai bine: a obținevenituri. Când pionierii comerțului electronic au început să vândă lucruri online, au studiat modul în care funcționau motoarele de căutaresi au început să-și adapteze eforturile ca atare.
Deși întreaga evoluție este mult prea complexă pentru a fi prezentată în detaliu, ideea este că SEO a luat naștere în mare măsur ca reacție la apariția acestor motoare de căutare. Inițial, întreaga industrie SEO era un fel de Vestul Sălbatic, deoarece oamenii experimentați au profitat de orice punct slab din algoritmii motorului de căutare pentru a face ca propriul conținut (site-uri) să se claseze printre primele rezultate oferite în urma unei căutari pe Internet.
În cele din urmă, Google a început să impună niște reguli comunității SEO, iar poziționarea site-ului dvs. pe prima pagină a Google depinde de numeroase criterii și algoritmi.
De ce SEO este mai important ca niciodată
De ce este SEO mai important acum ca niciodată? Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) nu au capitalul companiilor mai mari care să se încadreze într-un buget masiv de marketing online. Așadar, de ce aceste firme mici să aloce bani din micul lor buget de marketing pentru reclame Pay Per Click pe Google sau Facebook, când există o soluție mai bună și mai sigură. O agentie SEO va optimiza conținutul site-ului dvs. în funcție de algoritmii Google, astfel încât site-ul să fie cât mai accesat de posibilii clienți.
Pentru că pandemia de coronavirus a schimbat regulile jocului, niciodată nu au existat atât de multe firme care s-au îndreptat către mediul online. Evoluția industriei comerțului electronic în acest moment a făcut din SEO o parte esențială a strategiei de marketing a oricărei companii.
Cu alte cuvinte, dacă vrei să fii găsit online, ai nevoie de SEO care să te ajute să îți depășești concurența.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…
View Comments
Foarte bun articolul, multumesc pentru informatie!