O companie din Statele Unite a pus în practică un sistem care dispune de o cameră video montată în magazine sau baruri şi recunoaşte feţele clienţilor pe baza fotografiilor postate de aceştia în contul personal de pe Facebook.
Aplicaţia care realizează recunoaşterea persoanei utilizează un algoritm complex pe bază de hârtii biometrice a feţei şi sistemul învaţă pe măsură ce mai multe fotografii sunt aprobate.
Sistemul funcţionează doar cu acordul clienţilor şi are scopul de a le ieşi în întâmpinare cu oferte speciale, companiile oferind reduceri de preţ la unele produse.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…