Funcţionarii Primăriei Brănişca pleacă pe capete
În prezent, la Primăria comunei Brănişca, mai lucrează doar trei funcţionari. Asta, din cauză că, rând pe rând, salariaţii instituţiei au plecat, alegând să muncească la primării de oraş sau în alte posturi mai bine plătite.
Şoferul e casier
„Organigrama primăriei prevede 17 posturi, însă, nu ni s-au aprobat la Bucureşti toate acestea. Nici măcar postul de secretar al primărie, deşi când vine vorba de acesta, nu se merge pe un refuz. În prezent, avem trei funcţionari în primărie, la Contabilitate, Asistenţă Socială şi la Registrul Agricol. Am fost nevoiţi să aducem oameni de la Serviciul Public, prin dispoziţie, în primărie. O persoană de la Serviciul Public este acum inspector contractual, lucrând la impozite şi taxe, iar un şofer deţine funcţia de casier. I-am instruit cum am putut mai bine, le-am completat fişa postului. Ar fi culmea acum, ca din lipsă de personal, să nu mai colectăm nici măcar impozitele de la populaţie. Nu am fost niciodată într-o situaţie atât de gravă. Ultima persoană care a plecat de aici s-a angajat la APIA, pe bani mult mai mulţi. Oamenii au rate la bănci, nu stau în condiţiile în care salariile sunt aşa de mici. Aşa că, nu avem topograf, nici jurist. Posturile nu ne-au fost deblocate, deoarece mai marii de la Bucureşti susţin că nu ne încadrăm în prevederile bugetare”, a declarat Teodor Lazăr (foto), primarul comunei Brănişca. Acesta mai spune că speră ca Asociaţia Comunelor din România, din care face parte Brănişca, să ia măsuri şi în acest sens şi să se rezolve aceste probleme.