Regulile companiilor mari sunt atât de stricte, iar contabilii lor sunt atât de rigizi, încât uneori, facturile lor reprezintă adevărate aberaţii. Ca dovadă, un client al unui lanţ de benzinării aflat acum sub tutelă asiatică, posesor al unui card de credit pentru combustibil, a primit pentru luna ianuarie, o factură de 0.29 de bani. Omul a circulat cu trenul din cauza vremii „periculoase” şi nu a folosit deloc benzină de pe acel card, însă a primit respectiva factură de 0.29 bani, care reprezintă penalităţi pentru întârzierea cu o zi a achitării facturii precedente. Uimit de situaţie, clientul s-a apucat să facă tot felul de calcule, deoarece emiterea unei astfel de facturi i se pare o adevărată risipă. Este clar pentru oricine, că valoarea hârtiei şi tipăririi facturii, trimiterea acesteia la client şi drumul acestuia din urmă la benzinărie sau bancă pentru a o achita depăşesc exponenţial valoarea infimă a facturii. Chiar şi la plata prin tranzacţie bancară, comisionul reţinut de bancă ar fi mai mare decât valoarea facturii. Însă corporaţia, tot corporaţie rămâne şi dacă are de recuperat 29 de bani îi pretinde, nu contează că va face risipă de peste 100 de ori suma, atât din banii proprii, cât şi din cei ai clientului. Aşa că nu trebuie să credem că doar românul „se scumpeşte la mălai”, ci iată că vechea zicală se aplică şi la alte naţii, care mai şi fac afaceri în toată lumea.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…