Gura lumii 10.07.2015
Situaţia financiară precară de la una dintre echipele de tradiţie din sportul judeţean naşte „monştri”. Dincolo de neînţelegerile legate de bani şi de teama că se va închide activitatea clubului şi se va pune lacătul pe baza sportivă, între oficialii şi sportivii echipei sunt tot felul de tensiuni fără motive întemeiate. Ca dovadă, unii sportivi care sunt pe picior de plecare de la club au ajuns să refuze să predea echipamentele de joc sau să le înapoieze în condiţii „urât mirositoare”. Culmea este că în cursul campionatului, aceeaşi sportivi s-au plâns frecvent că echipamentele de joc sunt vechi şi degradate şi că sunt în culorile cu care se îmbracă femeile uşoare care-şi fac veacul pe centură.
În vreme ce marile lanţuri comerciale implementează tot mai susţinut sloganul că „clientul nostru e stăpânul nostru”, unele firme mici îşi taie singure craca de sub picioare în faţa concurenţei prin atitudini nepotrivite. Cică o firmă din oraşul cu cetate, specializată în producţia de patiserie şi alte dulciuri potrivite diverselor evenimente, firmă care a muncit mult în ultimii ani să-şi construiască o reputaţie solidă pe piaţă, provoacă în ultima vreme tot mai multe nemulţumiri clienţilor. În prima etapă, majoritatea celor care îi apreciau şi lăudau pe patiserii în cauză au ajuns să constate că produsele sunt din ce în ce mai slabe din punct de vedere calitativ şi că nu mai au savoarea din anii anteriori. Apoi, tot aşa, alţii au constatat că uneori, porţiile diverselor produse sunt mai mici şi că la unele produse preţurile sunt mai mari decât anterior. În fine, mai mulţi clienţi s-au plâns că la firma în cauză nu ştie stânga ce face dreapta, întrucât în vreme ce angajaţii refuză comenzi pe bandă rulantă, patronul caută să prindă comenzile pentru toate evenimentele de care aude.