Oricât ar părea de serioase şi de profesioniste, marile lanţuri comerciale speculează cu cinism orice mică neatenţie a clienţilor. Noua metodă de a băga mâna în buzunarele cumpărătorilor la un hypermarket ce se laudă că are 1.000 de locaţii în Europa este cea a ofertelor false. Astfel, recent, la filiala din oraşul cu cetate, era afişat mare şi cu culoare roşie, o ofertă la un caşcaval de bună calitate, al cărui preţ era redus cu circa 40 la sută, de la 28 de lei pe kilogram, la 22 de lei pe kilogram. Numai că unii clienţi care au vrut să profite de ofertă au fost de fapt păcăliţi, întrucât reducerea era doar anunţată pe afişe şi pe preţul din vitrine, însă nu era „activă” şi pe softul cântarului cu care se făcea vânzarea şi se punea preţul. Celor care sesizau „manevra” li se spunea, pe un ton nu foarte amabil şi profesional, fie că oferta s-a sistat, fie că nu exista un anumit cod pentru cântărirea produsului, ori alte scuze de doi bani. Numai că acei clienţi care n-au căscat ochii au fost înşelaţi cu mult mai mult de doi bani şi nici măcar n-au ştiut. Aşa că încă o dată, vă reamintim că şi la casele mari, cine nu deschide ochii, deschide punga.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…
View Comments
40% din 28 este 22 ?