Fructele exotice exercită o atracţie maximă asupra românilor care au fost văduviţi vreme îndelungată de astfel de produse. Speculând această slăbiciune, preţurile la unele sortimente de astfel de fructe sunt nesimţite. Astfel, dacă la banane şi portocale, unde concurenţa e maximă şi obligă la rulaj, nivelul preţurilor e decent, la mango de exemplu preţul este unul mult exagerat. Din cauza acestui preţ umflat şi a crizei din buzunarele românilor, acest produs trece prin reduceri succesive provocate de cât de tare se degradează produsul în raft. Se ajunge astfel ca în momentul în care fructul e aproape necomestibil să coste sub un leu, de 10-12 ori mai puţin decât preţul iniţial, şi nici aşa nimeni nu-l mai cumpără. În această situaţie, poate o abordare mai corectă şi mai avantajoasă chiar şi pentru comercianţi ar fi practicarea unui preţ corect cu 10-20 la sută adaos comercial.
Frumoasă foc, dar cam tută! Gurile rele din sudul județului nostru spun că un ales…
Peste 100.000 de români s-au adunat, ieri, în Piața Universității. Oamenii au scandat „Libertate” și…
Alexia Crina în vârstă de 15 ani, sportivă la Clubul Kempo Lupeni Pentru că a…
Adrian T., din municipiul Vulcan, recidivist Pentru că riscă să ajungă iarăși în pușcărie pentru…
Un incendiu s-a pornit la o gospodărie din satul Bucium din comuna Sântămăria Orlea, mai…
Tribunalul Hunedoara l-a condamnat pe tatăl agresor la o pedeapsă de 7 ani închisoare cu…