Un magazin care pretinde în sloganurile sale publicitare că e „dedicat planurilor” clienţilor are în realitate o politică dispreţuitoare la adresa acestora. Ca dovadă, unele produse sunt dificil de găsit în imensitatea spaţiului în care sunt expuse, iar altele nu au preţurile afişate. În plus, angajaţii care ar trebui să ghideze şi să sprijine clienţii în încercarea lor de a găsi ce caută şi de a fi informaţi cu privire la ceea ce doresc să cumpere sunt fie invizibili pe raioanele lor, fie mult prea ocupaţi pentru a răspunde solicitărilor. Mai mult, unii clienţi au fost nevoiţi să renunţe la marfa pe care doreau să o cumpere, deoarece la casa de marcat a fost imposibil ca preţul şi informaţiile despre acesta să fie identificate. Responsabilii de raion care erau solicitaţi de casieră să se prezinte la casa respectivă să ofere sprijinul necesar nu au apărut nici după 15 minute de aşteptare, iar de la raion erau dispăruţi. Aşa că, orice planuri aţi avea, fie apelaţi la alte magazine similare, fie vă înarmaţi cu răbdare şi cu un prieten specialist în astfel de cumpărături.
Vorbesc cârcotașii că un personaj de la noi, mare și tare de la o vreme,…
Dorin Gligor, directorul general al Apa Prod Pentru că Apa Prod SA a semnat contractul…
Florin O., din municipiul Petroșani Pentru că a fost trimis în judecată, împreună cu alți…
Mai mulți experți în domeniul riscurilor globale au avertizat că omenirea ar trebui să își…
Polițiștii, din nou la datorie! Ei au efectuat o razie pentru asigurarea unui climat de…
Individul a reușit cu ajutorul unei foste iubite să fure conturile de pe rețelele sociale…