La o companie roşie de telefonie mobilă, clienţii sunt taxaţi şi pentru ce nu au vorbit, nu doar pentru ce au vorbit. De nenumărate ori, abonaţii la serviciile companiei se trezesc cu facturile umflate, cu costuri de cinci – şase ori mai mari decât cele care sunt în realitate. Şi, nu de preţurile umflate din facturi sunt deranjaţi clienţii, ci de faptul că sunt luaţi de proşti. Probabil, reprezantanţii companiei mizează pe faptul că oamenii nu sunt atenţi la cât şi unde au vorbit prin telefon şi că oricum vor scoate bani din buzunar atâţia cât li se va cere. Regulă care nu a fost valabilă în toate cazurile pentru că unii dintre clienţi s-au prins care-i mişcarea, iar furnizorii de servicii nu au avut altceva de făcut, decât să spună că a fost o greşeală.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…