Categories: Gura lumii

Gura lumii, 20.03.2015

Creşterea vigilenţei reprezentanţilor unei asociaţii sportive judeţene în privinţa respectării regulamentelor referitoare la gradul de pregătire al antrenorilor a scos la iveală mai multe situaţii neregulamentare. Dintre acestea, cea mai strigătoare la cer s-a întâlnit la un club, care este printre fruntaşele competiţiei şi se vrea a fi unul cu pretenţii, unde se pare că se practică manevre murdare. Astfel, s-a constat, că la una dintre echipele de juniori este înregistrat ca antrenor oficial un tehnician calificat, cu actele în regulă, însă, în realitate, de pregătirea formaţiei se ocupă un fost sportiv, talentat, dar care nu are nici un fel de calificare în domeniu. Dincolo de încălcarea regulamentelor şi apelarea la manevre de doi bani, ar trebui ca instituţiile abilitate să afle cine încasează banii, cel care e încadrat legal pe acte sau cel care face, în realitate, munca? În plus, şi mai important de aflat este cine va plăti pentru aceste manevre, întrucât finanţarea clubului în cauză se face din bani publici, iar astfel de manevre sunt ilegale când se lucrează cu astfel de surse financiare.

De cele mai multe ori, ofertele din spoturile publicitare ale firmelor cu pretenţii sunt foarte atent şi şmechereşte concepute, astfel încât, foarte puţini dintre potenţialii clienţi îşi dau seama de capcanele anunţurilor. Există însă şi situaţii în care unele companii dau cu bâta în baltă, iar spoturile la unele produse pe care le promovează fac mai mult rău decât bine. Cică la o firmă specializată de vânzarea produselor electrocasnice a apărut, recent, o ofertă care cuprindea o maşină de spălat cu un televizor cadou. Extrem de atrăgătoare la prima vedere, oferta respectivă a avut trecere slabă, deoarece în majoritatea magazinelor, produsele în cauză erau expuse într-o manieră care deconspira păcăleala reclamei. Astfel, era foarte uşor de observat, chiar şi de către cei mai puţin atenţi la detalii, că preţurile însumate ale unei maşini de spălat din marca promovată şi al televizorului din ofertă erau exact cât costau în realitate şi separat. Aşa că, mulţi s-au prins de manevra din textul publicitar şi au evitat să cadă în plasa ofertei respective.

Mesagerul Hunedorean

Share
Published by
Mesagerul Hunedorean

Recent Posts

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Frumoasă foc, dar cam tută! Gurile rele din sudul județului nos­tru spun că un ales…

15 ore ago

„Să ne luăm țara înapoi!”, „Să vă fie frică, poporul se ridică!” au strigat protestarii la manifestarea de ieri

Peste 100.000 de români s-au adunat, ieri, în Piața Universității. Oamenii au scan­dat „Libertate” și…

15 ore ago

Bulina albă

Alexia Crina în vârstă de 15 ani, sportivă la Clubul Kempo Lupeni Pentru că a…

15 ore ago

Bulina neagră

Adrian T., din municipiul Vulcan, recidivist Pentru că riscă să ajungă iarăși în pușcărie pentru…

15 ore ago

Gospodărie distrusă, animale moarte

Un incendiu s-a pornit la o gospo­dărie din satul Bucium din comuna Sântămăria Orlea, mai…

15 ore ago

Nu face pușcărie, deși era să-și omoare fiul

Tribunalul Hunedoara l-a con­dam­nat pe tatăl agresor la o pedeapsă de 7 ani închisoare cu…

15 ore ago