Unii angajaţi de la o companie de telecomunicaţii, responsabili de relaţiile cu publicul, sunt de o impertinenţă rară. Probabil, la urechile lor nu a ajuns regula de aur a comerţului: clientul e stăpânul lor. Aşa că, tratează oamenii cu sictir şi fără să le rezolve problemele pentru care apelează la ei. Este şi cazul unei femei care s-a trezit cu defecţiuni şi probleme la aparatura cumpărată de la compania mov. Ajunsă în faţa angajaţilor cu pricina, femeia a fost jignită şi umilită, pe motiv că aparatura pe care a cumpărat-o a fost prea ieftină ca să funcţioneze. Mai grav de atât, indivizii i-au dat de înţeles că este un client nesemnificativ cu care nu au de gând să-şi piardă timpul şi că nu are cum să le vină de hac.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…
View Comments
Ok deci cu Telekomu si alte firme de genu. Omu’ obisnuit crede ca face o afacere daca isi ia un telefon la abonament, eu va dau un exemplu extrem ca sa intelegeti ca nu e o afacere deloc. Era acu cativa ani varf de gama iPhone 6s (~3500 lei la liber atc) dat gratis cu abonament de 90€ pe luna timp de 2 ani. 90*24=2160€ (2160x4,5=9720lei) oare se merita platit in plus 6220 lei pentru un telefon “gratis”?!