Teoretic, de la un anumit nivel în jos, fotbalul se joacă mai mult din pasiune şi din dorinţa de a fi mai bun decât adversarul şi mai puţin pentru câştiguri financiare. Jucătorii unei echipe dintr-un eşalon judeţean au arătat însă că pasiunea lor pentru sportul rege dispare subit, dacă banii nu vorbesc suficient. Cică componenţii de bază şi antrenorul principal ai acestei echipe, care a avut un start perfect în campionat, „s-au dat răniţi” la un meci dintr-o competiţie paralelă şi eliminatorie, din motive financiare. Astfel, se pare că după ce au aflat de la finanţatori că nu vor fi plătiţi suplimentar pentru meciul cu o echipă şi mai modestă de la ţară, cei de la prima formaţie ar fi afirmat că „noi nu ne rupem picioarele pe acolo”. În aceste condiţii, pe banca tehnică a luat loc antrenorul de la juniori, iar în teren, cu excepţia a doi jucători de la prima echipă, au intrat juniori. Culmea, nivelul adversarilor a fost atât de modest, încât chiar şi cu juniorii echipa a reuşit să învingă şi să se califice mai departe. Oricum, atitudinea de mercenari a titularilor se va repercuta cât de curând şi negativ asupra rezultatelor, deoarece jucătorii care intră în teren doar pentru bani vor păcătui la capitolul randament şi la următoarele nemulţumiri financiare.
Sună telefonul, iar apelul este de la un număr necunoscut. Răspunzi totuşi, iar la celălalt capăt o voce dulce îţi cunoaşte, în mod surprinzător, numele mic, cu toate prenumele, dacă ai mai multe. Domnul (doamna) XY, întreabă vocea suav. Da, răspunzi tu nedumerit… Dar cine e? Suntem de la biroul de campanie al domnului Z, de la „call center”. Aaaaa, răspunzi tu lămurit, dar de unde aveţi numărul meu? Păi, cum de unde? De la organizaţie, îţi spune vocea. Aaaaa şi ce doriţi? Păi am vrea să ne ajutaţi şi dumneavoastră în campanie, cu o listă de rude, de prieteni, de colegi. Aha… şi cum să fac asta?, întrebi. Simplu, luaţi legătura cu cei de la organizaţia locală, răspunde vocea suavă. Dar cum, că eu nu cunosc pe nimeni de la organizaţie, că nu fac parte din ea?! Aaaa, zice vocea, păi atunci faceţi dumneavoastră un tabel şi îl trimiteţi pe e-mail direct la noi; adresa de e-mail este „campanie2014@xxxxxx”. Păi bine, dar ştiţi, eu nu îl susţin pe candidatul dvs. Ei cum nu-l susţineţi, doar avem numărul de la organizaţie; trimiteţi lista că sigur nu o să vă pară rău. Cei care au primit astfel de apeluri telefonice au început probabil să se întrebe ce prieten şi-a vândut agenda telefonică, sau în ce baze de date le este numărul de au fost sunaţi. În cele mai multe cazuri nici un prieten nu a trădat, însă cică multe firme mari, de telefonie, de asigurări ori de de alt gen şi-au vândut, se pare, bazele de date în schimbul unor foloase viitoare. Aşa că e posibil să fiţi sunaţi şi de la biroul altor candidaţi, nu doar de la cel al domnului Z.
Frumoasă foc, dar cam tută! Gurile rele din sudul județului nostru spun că un ales…
Peste 100.000 de români s-au adunat, ieri, în Piața Universității. Oamenii au scandat „Libertate” și…
Alexia Crina în vârstă de 15 ani, sportivă la Clubul Kempo Lupeni Pentru că a…
Adrian T., din municipiul Vulcan, recidivist Pentru că riscă să ajungă iarăși în pușcărie pentru…
Un incendiu s-a pornit la o gospodărie din satul Bucium din comuna Sântămăria Orlea, mai…
Tribunalul Hunedoara l-a condamnat pe tatăl agresor la o pedeapsă de 7 ani închisoare cu…