O companie de pe piaţa telecomunicaţiilor nu vrea să-şi recunoască ţepele nicidecum. Face abonamente pe bandă rulantă şi încasează taxe în plus pentru aşa-zisele servicii „extra”, deşi acestea nu merg. În orice fel şi chip, angajaţii companiei vor să prostească clienţii că vina e a lor, a aparaturii pe care o au acasă şi a nepriceperii lor de a manevra butoanele. Situaţii, ce-i drept, des întâlnite. Însă, nu chiar de fiecare dată. Sunt printre clienţii companiei şi oameni pricepuţi, puşi la punct cu tot ceea ce înseamnă noutăţile din tehnologie. Tocmai pe aceştia s-a trezit un pezevenchi de pe la compania cu pricina să-i prostească şi nu i-a mers. Una peste alta, zic clienţii indignaţi şi hotărâţi să-şi schimbe furnizorul, nu e prima companie care moare odată cu retragerea abonaţilor.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…