Gura lumii

Gura lumii 31.01.2014

gura lumii Obligaţi de sărăcia cluburilor din judeţ şi atraşi de mirajul unui sprijin financiar mai substanţial la alte grupări din ţară, mulţi sportivi hunedoreni ajung să se legitimeze la echipe din alte părţi ale României. Manevra e de înţeles, atât din perspectivă financiară, cât şi din cea a performanţei şi a libertăţii individuale a fiecăruia de a alege ce e mai bine pentru el. Ce miroase însă a nesimţire sunt demersurile unor antrenori de a-şi „implementa” sportivii în topul celor mai buni sportivi ai judeţului, după ce aceştia au fost legitimaţi la cluburi din afara Hunedoarei. Este şi cazul unui antrenor de la o grupare de arte marţiale din oraşul cu castel care s-a certat cu cei care întocmesc ierarhiile sportive judeţene pe motiv că un sportiv de al său – care întâmplător îi este şi fiu – nu a fost inclus în topurile respective. Omul a tot insistat că medaliile sportivului său sunt muncite şi valoroase şi că el e hunedorean, prefăcându-se a uita că sportivul a fost legitimat de mai bine de un an la un club de la malul mării. Cu un discurs bazat pe o logică machiavelică, antrenorul a încercat să demonstreze că prin participarea la competiţii naţionale şi internaţionale sportivul în cauză a reprezentat România şi, deci, implicit Hunedoara şi ar fi fost normal ca el să fie inclus şi în topul judeţean. Iritat de această abordare, un reprezentant al instituţiei care „girează” topurile a răspuns cu o lovitură sub centură. El a lăsat să se înţeleagă că în realitate performanţele sportivului respectiv au fost obţinute la competiţii de trei lulele – trei surcele, astfel că nu ar fi fost oricum omologate şi sportivul nu ar fi fost inclus oricum în topul celor mai performanţi hunedoreni.

 

 

O companie care deţine monopolul asupra distribuirii unui produs esenţial pe timp de ger şi-a luat măsuri ca eventualele probleme provocate clienţilor de codul roşu şi portocaliu de ger şi ninsoare, din această perioadă, să nu-i streseze prea tare. Evident deranjaţi de numeroasele solicitări ale abonaţilor cu probleme, reprezentanţii companiei au dat sfoară-n ţară printr-un comunicat nesimţit, transmis pe diverse canale, în care cereau clienţilor să nu streseze firma cu telefoanele în cazul unor disfuncţionalităţi. Sub pretextul evitării blocării liniilor serviciului de înregistrare a avariilor, compania cerea clienţilor să nu-i sune în cazul în care avaria e gravă şi extinsă, că sigur au aflat deja de ea, şi să solicite intervenţia lucrătorilor săi doar în cazul unor probleme individuale, izolate. Dincolo de recunoaşterea tacită  a fragilităţii sistemului pe care-l gestionează, compania şi-a dat astfel arama pe faţă, arătând că nu-i pasă deloc de clienţi, ci doar de profit.

Comenteaza

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura