Ofertele false, politicile manageriale neinspirate şi trucurile balcanice practicate de un lanţ de magazine care se dă prieten cu românii şi criticate de mai multe ori până acum la această rubrică au fost puse, până acum, pe seama erorilor involuntare, a incompetenţei angajaţilor ori a întâmplării. Acum însă, noile păţanii ale clienţilor ne determină să considerăm că unele dintre matrapazlâcuri sunt făcute cu rea-credinţă, tocmai pentru a păcăli cumpărătorii. Concret, mai mulţi clienţi care au urmărit ofertele din această săptămână au constatat că la un produs tradiţional spaniol care se afla la promoţie, cei de la hypermarket au aplicat o strategie mârşavă. Astfel, pe raftul care avea preţul colorat pentru reducere era expus un model al acelui produs, dar ambalat la un gramaj diferit faţă de cel de la reducere şi evident cu un alt preţ care nu era la reducere, iar produsele ambalate cu gramajul corespunzător reducerii erau ascunse intenţionat undeva în spatele rafturilor. Astfel, mulţi clienţi care au avut impresia că vor beneficia de reducere s-au păcălit, deoarece nu au observat această manevră murdară.
Frumoasă foc, dar cam tută! Gurile rele din sudul județului nostru spun că un ales…
Peste 100.000 de români s-au adunat, ieri, în Piața Universității. Oamenii au scandat „Libertate” și…
Alexia Crina în vârstă de 15 ani, sportivă la Clubul Kempo Lupeni Pentru că a…
Adrian T., din municipiul Vulcan, recidivist Pentru că riscă să ajungă iarăși în pușcărie pentru…
Un incendiu s-a pornit la o gospodărie din satul Bucium din comuna Sântămăria Orlea, mai…
Tribunalul Hunedoara l-a condamnat pe tatăl agresor la o pedeapsă de 7 ani închisoare cu…
View Comments
Bre, Mesagerule! Prea des scrieti despre ei. Mie asta imi miroase a santaj, stiu ca se practica.