Ciprian Marinuţ
Pilotul Mihai Cîmpeanu (foto) „va alerga” la cele două etape de raliu, programate în week-end, la Sinaia, cu o maşină „nouă”, însă va rămâne fidel obiectivului de a se bate pentru titlul de campion la grupa A.
Bolid hibrid
Ieşirea în decor, suferită etapa trecută, îl obligă pe pilotul brădean la manevre specific româneşti. Astfel, vechiul Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen va fi înlocuit cu o variantă de… avarie. Nu este vorba de o maşină nouă sau de o altă maşină testată în competiţii, ci de un bolid hibrid, format prin combinarea motorului şi mecanicii de la maşina lovită, cu caroseria şi celelalte părţi componente de la un Mitsubishi Evo 8. „Nu-mi permit să cumpăr o maşină nouă, dar nici nu renunţ la luptă. Mecanicii mei au lucrat foarte mult şi au reuşit să mute motorul de pe maşina lovită, pe noul Mitsubishi Evo 8, împrumutat de la un prieten. Ar mai fi nevoie de unele teste pentru setări la modulele electronice, dar chiar şi aşa, cred că voi fi destul de competitiv, pentru a face o figură frumoasă la Sinaia”, a spus Mihai Cîmpeanu.
Curse decisive
Înaintea etapelor nouă şi 10 ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, care vor avea loc, mâine, 22 iulie şi duminică, 24 iulie, la Sinaia, pe unicul traseu urban din ţară, Cîmpeanu ocupă locul doi în clasamentul grupei A, cu 89 de puncte. Lider este Ciprian Ciobotaru (109 de puncte), iar în bătălia pentru podium, mai sunt implicaţi Codruţ Cioroiu (71 de puncte), Lucian Boroianu (70 de puncte) şi Andrei Mitraşcă (65 de puncte). Ambiţios ca un campion adevărat, Mihai Cîmpeanu e hotărât să forţeze, pentru a recupera diferenţa de 20 de puncte, care-l separă de primul clasat la grupa A. „Cursele de la Sinaia pot fi decisive, întrucât marchează intrarea în a doua jumătate a campionatului. Am pornit la drum cu obiectivul de a câştiga titlul naţional, iar acum, voi accelera, pentru a urca pe locul I. Traseul mă avantajează, pentru că are multe viraje şi necesită o tehnică de pilotaj foarte bună”, a spus Mihai Cîmpeanu.
Cele două etape de la Sinaia se vor desfăşura pe un traseu cu o lungime de trei kilometri şi o diferenţă de nivel de 163 de metri, cu startul în faţa Cazinoului şi sosirea la Telegondola Sinaia. Cel mai probabil, la start se vor afla peste 70 de echipaje.
În sezonul 2011, Mihai Cîmpeanu este sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Autosenna Deva, Forestban Alpin Birtin, Lori Alba Alpin Brad, Festimani Comprest Deva, Herdan Exchange Deva, SC Casteco Invest Deva, Orhan Piese Auto Deva, SC Daniotest Orăştie, Autovim Parbrize Deva şi Clubul Sportiv Quasar Deva, şi are ca partener media, cotidianul Mesagerul Hunedorean.
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…