Ministerul Transporturilor a dat publicităţii noi imagini filmate din avion cu autostrăzile aflate în construcţie.
Astfel, autostrada Deva-Orăştie, cu o lungime de circa 32 de kilometri şi construită de austriecii de la Strabag şi de firma românească Straco, controlată de Alexandru şi Traian Horpos, era executată în proporţie de 20,6 la sută la 1 februarie 2012. Valoarea contractului se ridică la circa 178 de milioane de euro, iar până la 1 februarie, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADN) din România plătise circa 46 de milioane de euro pentru acest tronson.
Pe de altă parte, CNADNR a anunţat că va organiza licitaţii pentru construirea a trei loturi din autostrada Lugoj-Deva, în lungime de 71,9 kilometri, şi a lotului 2 din autostrada Timişoara-Lugoj (25,6 kilometri), proiecte cu o valoare cumulată a cheltuielilor de 3,75 miliarde de lei (850 milioane de euro) fără TVA. Astfel, costurile sunt estimate la 1,081 miliarde de lei fără TVA pentru lotul 2 (Dumbrava-Ilia, 28,6 kilometri) al autostrăzii Lugoj-Deva, la 1,008 miliarde de lei pentru lotul 3 (Dumbrava-Ilia, 21,1 kilometri) şi 1,048 miliarde de lei pentru lotul 3 (Ilia- Deva, 22,1 kilometri). CNADNR a selectat în luna aprilie a anului trecut consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua-Cossi Construzioni pentru primul lot (27,4 kilometri) al autostrăzii Lugoj-Deva, constructorul avansând o ofertă de 681 milioane lei. Termenul limită de depunere a ofertelor este 11 iunie 2012, iar deschiderea va avea loc pe 12 iunie pentru autostrada Lugoj-Deva. Proiectarea este preconizată să dureze maximum şase luni, iar execuţia lucrărilor, cel mult doi ani.
Mai mulți bărbați din comuna Ilia, membri unei bande, au furat mai multe animale dintr-o…
Nu unul ci patru judecători de la ICCJ au judecat dosarul și au dat aceeași…
Șușotesc gurile rele prin târg că o duduie care le face viața grea salariaților săi…