Categories: Sport

Mai puternic, mai rapid, mai strălucitor

Ciprian Marinuţ

Pilotul brădean Mihai Cîmpeanu, deţinător al medaliei de bronz la Viteză pe Traseu Montan în sezonul 2009, şi-a schimbat motorul bolidului Mitshubishi Evo 6 şi îşi propune să obţină o medalie mai valoroasă în anul competiţional 2010.

Mai bine dotat

Eliminarea necazurilor tehnice, din cauza cărora a pierdut puncte importante în precedentul an competiţional a fost principala preocupare a pilotului Mihai Cîmpeanu în pauza de iarnă.

Chiar dacă resursele financiare de care dispune sunt afectate de actuala criză, brădeanul s-a dat de mai multe ori peste cap şi a găsit ceva bani pentru a investi cât de cât în bolidul său. Cîmpeanu şi-a achiziţionat un nou motor şi o cutie de viteză mai performante pentru bolidul Mitshubishi Evo 6 şi e decis ca în acest an să-şi îmbunătăţească performanţele. „Am schimbat motorul cu unul mai performant şi mai puternic. În plus, am o cutie de viteza scurtă pentru Viteză în Coastă. Vreau să atac titlul naţional la Viteză în Coastă, la grupa A, şi sper ca aceste noi achiziţii să mă scutească de problemele tehnice de anul trecut, care m-au tras în jos”, a spus Cîmpeanu, care e dublu campion naţional la Viteză pe Traseu Montan în 2000 şi 2006.

Setări noi şi câteva teste

Pilotul brădean şi-a testat deja bolidul la un concurs open la Arad şi a făcut o demonstraţie, la finalul săptămânii trecute, la Iulius Mall din Timişoara. „Motorul nou are nişte pistoane speciale şi o distribuţie variabilă care necesită setări foarte exacte. În primele etape, nu voi forţa şi voi căuta să mă acomodez cu noul motor, iar în cursele următoare, o să atac podiumul”, a spus Cîmpeanu. Prima etapă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă va avea loc vinerea următoare, 21 mai, la Câmpulung Muscel. În noul sezon, pilotul Mihai Câmpeanu este sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Forestban Alpin Birtin, Autosenna Deva, Top Design by Zuidam Brad, Herdan Exchange Deva, Lori Alba Alpin Brad, Septimani Comprest Deva, EcoservTrans Sibiu, Total Trust Investigation Bucureşti, Orhan Piese Auto Sîntuhalm şi cotidianul „Mesagerul Hunedorean”.

MesagerulHunedorean

View Comments

Recent Posts

LICITAŢIE

CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…

2 zile ago

BÂRFE, ZVONURI, ADEVĂRURI

Vorbesc cârcotașii că un personaj din zo­nă, ajuns, cum se spu­ne cu sacii în căruță,…

3 zile ago

Bulina albă

Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…

3 zile ago

Când va fi SFINȚITĂ Catedrala Mântuirii Neamului: „Permanent deschisă închinătorilor”. Cât ne costă Catedrala

Catedrala Națională va fi sfințită du­mi­nică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecu­menic Bartolomeu I al…

3 zile ago

Bulina neagră

Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…

3 zile ago

Bătută măr de sărbătorile de iarnă

O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de săr­bătorile de…

3 zile ago