ActualitateFlashPolitica si administratie

PNL a plătit 2 milioane de euro din bani publici pe panourile în care Ciucă este prezentat „un ostaş în slujba ţării”

PNL a plătit două milioane de euro pen­tru 400 de panouri publicitare cu ima­ginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și dru­muri naționale din România, scrie publi­cația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal, anunță digi24. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.

Din subvenția partidului
Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată. Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată. Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună mă­sură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru pa­nouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL. În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor. Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni. Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat. (A.N.)

Descoperă mai multe la Stiri si informatii din judetul Hunedoara. Mesagerul Hunedorean

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura