PNL a plătit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare cu imaginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și drumuri naționale din România, scrie publicația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal, anunță digi24. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.
Din subvenția partidului
Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată. Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată. Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL. În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor. Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni. Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat. (A.N.)
Primul tur al alegerilor prezidențiale are loc duminică, 24 noiembrie. Un sondaj realizat de AtlasIntel…
Vorbesc cârcotașii de serviciu că o duduie de pe la noi, i-a dat subiectele la…
Laurențiu Nistor, președintele Consiliului Județean Hunedoara Pentru că a semnat contractul de achiziționare a zeci…
Costel C., acuzat de omor calificat Pentru că a fost trimis în judecată, pentru omor,…
Elevii din 23 de comune ale județului nostru vor avea, în curând, la dispoziție microbuze…
Beneficiari Casa Verde 2023 riscă să piardă finanţarea de 20.000 de lei, pentru că instalatorii…