Poşta Română avansează spre viitor şi lansează primii „angajaţi” roboţi. Cu ce se ocupă şi unde se găsesc
Poșta Română a anunțat că oferă opțiunea de plată self-service în diverse subunități poștale din București. Roboțeii facilitează achitarea facturilor și a taxelor, fără a mai fi nevoie de interacțiunea directă cu personalul poștal.
200 de furnizori
Potrivit unui comunicat al companiei, clienții pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară.
„Ne-am angajat să transformăm Poșta Română într-o companie agilă și orientată spre client. Terminalele de plată din oficiile poștale din București reduc semnificativ timpul de așteptare la ghișeu și marchează încă un pas în direcția digitalizării și modernizării Companiei”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale „Poșta Română”. (A.N.)