Profesorii care au susţinut, săptămâna trecută, proba scrisă a examenului de titularizare, şi-au primit, ieri, rezultatele. Procentul de promovabilitate, în judeţ, este de nici 50 la sută.
Concursul pentru ocuparea posturilor didactice vacante din învăţământul preuniversitar de stat din acest an le-a dat bătăi de cap dascălilor din judeţ. Doar 46,42 dintre cei care au participat la examen au reuşit să obţină minimum nota 7, condiţie obligatorie pentru a deveni titulari pe post. Alţi 143 dintre profesori mai au, totuşi, şansa de a preda ca suplinitori, după ce au obţinut note cuprinse între 5 şi 6,99, iar 88 dintre candidaţi au rămas „pe tuşă“, luând note mai mici de 5.
„Dintre cei 433 de candidaţi prezenţi la examen, 201 pot deveni titulari pe postul didactic, iar 143 vor putea preda ca suplinitori. Ceilalţi, însă, care au obţinut note sub 5, nu pot opta pentru nici un post în învăţământ“, a precizat Livia Vlad, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara. Aceasta a adăugat că şase dascăli din judeţ au obţinut nota maximă, iar unul a primit doar punctul din oficiu. Cei nemulţumiţi de rezultatele primite pot depune contestaţii inclusiv astăzi, iar în urma recorectării lucrărilor, notele finale vor fi afişate joi, 9 august.
Promovarea examenului de titularizare le asigură dascălilor ocuparea unui post pe o perioadă nedeterminată în şcoli, iar anul acesta, în judeţ, au fost scoase la concurs 467 de posturi şi fracţiuni de posturi. (C. Ghenea)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…