Potrivit informaţiilor oferite de Ancuţa Suciu (foto), directorul Oficiului Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Hunedoara, odată cu implementarea acestui serviciu electronic, a crescut capacitatea de răspuns la solicitările primite din partea cetăţenilor, mediului de afaceri şi administraţiei publice. Toate formalităţile de la ghişeu pot fi îndeplinite prin intermediul calculatorului, utilizând platforma portal.onrc.ro. Accesul este securizat şi se realizează pe bază de user şi parolă. Utilizând acest serviciu, se pot completa şi transmite electronic toate cererile (înmatriculări, menţiuni, furnizări de informaţii şi documente), se pot obţine certificate constatatoare şi furnizări de informaţii sau pot fi accesate statistici personalizate pe baza datelor înregistrate în Registrul Comerţului şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Noul serviciu, numit InfoCert, eliberează documentele şi informaţiile cu semnătură electronică, în mod automat, fără intervenţia operatorului de date, fiind disponibil non-stop. Plata se realizează prin utilizarea unui card bancar, solicitantul obţinând o factură, tot în mod electronic.
Documentele furnizate prin InfoCert sunt protejate astfel încât să fie asigurată autenticitatea, integritatea, data sigură a emiterii şi verificarea ulterioară a acestora. (O.Mihnea)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…