Start accelerat la „Vitezã în Coastã”
Ciprian Marinuţ
Pilotul Mihai Cîmpeanu a făcut o nouă demonstraţie de măiestrie în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă şi este lider în clasamentul grupei A, după primele două etape ale competiţiei. Brădeanul este în top 10 şi în ierarhia generală, deşi are o maşină mai puţin competitivă decât mulţi dintre adversari.
Triumful talentului
Mihai Cîmpeanu a făcut o cursă perfectă în etapa inaugurală a Raliului de la Câmpulung Muscel şi a ocupat primul loc la grupa A şi locul opt la general. Pilotul brădean a scăpat de problemele tehnice la bolidul Mitshubishi Evo 6, care i-au făcut viaţa amară anul trecut şi a putut concura la adevărata sa valoare. „Maşina a mers perfect, iar traseul mi s-a potrivit ca o mănuşă. A fost o cursă tehnică în care a contat mai mult abilitatea şi experienţa pilotului, decât forţa maşinilor. Au existat totuşi şi porţiuni în care viteza maximă s-a apropiat de 200 de kilometri pe oră şi maşinile tari au recuperat teren, dar tot măiestria a făcut diferenţa”, a spus Cîmpeanu după prima etapă în care a fost urmat în clasament de Ciprian Ciobotaru şi Andrei Mitraşcă.
Aproape de perfecţiune
Învingător detaşat în prima etapă şi cu un avans de peste şase secunde în prima manşă cronometrată a etapei secunde, Cîmpeanu şi-a menajat maşina în manşa secundă din etapa a doua a competiţiei. Protejarea bolidului l-a costat însă pierderea locului întâi pe pilotul brădean, care a fost depăşit de ocupantul locului doi din prima zi, Ciprian Ciobotariu. Drept urmare, Cîmpeanu s-a clasat pe locul doi la grupa A şi pe nouă la general în etapa a II-a şi a acumulat doar 35 de puncte din cele 40 posibile după primele două etape. Cu această zestre, Cîmpeanu este totuşi lider la grupa A, după primele două etape, la egalitate de puncte cu Ciprian Ciobotariu, cei doi fiind urmaţi în top de Andrei Mitraşcă, cu 22 de puncte. „Teoretic, pierderea avantajului de şase secunde era imposibilă, dar practic, am fost depăşit cu două-trei zecimi de secundă. Îmi venea să plâng de ciudă, dar mă voi revanşa în etapele de la Straja (judeţul Alba). Oricum, rezultatele excelente de la Grupa A şi clasarea onorabilă în top 10 în ierarhia generală în faţa unor maşini mult mai puternice şi mai scumpe reprezintă un start bun în noul sezon competiţional”, a spus Cîmpeanu, care e dublu campion naţional la VTM în 2000 şi 2006 şi medaliat cu bronz în 2009.
În sezonul 2011, Mihai Cîmpeanu este sprijinit financiar de următorii sponsori: Primăria Brad, Consiliul Local Brad, Autosenna Deva, Herdan Exchange Deva, Forestban Alpin Birtin, Lori Alba Alpin Brad, Festimani Comprest Deva, SC Casteco Invest Deva, Total Service Brad, SC Daniotest Orăştie, Autovim Parbrize Deva şi Clubul Sportiv Quasar Deva, şi are ca partener media cotidianul „Mesagerul Hunedorean”.