„La prima ediţie a Zilei Inimii din Galeriile Real, cea din 2011, am testat peste 4.000 de persoane în două zile. Anul acesta, vom dedica două weekend-uri acestui proiect, întrucât clienţii noştri sunt dornici să afle despre sănătatea lor“, declară Ioana Laura Paşca, director marketing Galeria Real.
„Scopul campaniei «Ziua Inimii» este să încurajăm românii să adopte un stil de viaţă sănătos. Vrem, de asemenea, să-i facem pe oameni să conştientizeze riscul pe care îl reprezintă bolile cardiovasculare şi să ştie că acestea pot fi prevenite“, arată Dan Nicolescu, director marketing Sensiblu.
Ziua Inimii este un eveniment marcat internaţional în ultima duminică din septembrie, prin campanii de educare şi testare a populaţiei. România ocupă locul 3 în lume în ceea ce priveşte decesul din cauza bolilor cardiovasculare, 62 la sută dintre români mor din cauza bolilor de inimă. (M.Crivăţ)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…