„În prezent, un singur drum este folosit intens pentru transportul de material lemnos. A fost distrus de inundaţii, dar l-a reabilitat transportatorul. De regulă, după ce câştigă licitaţia organizată de Romsilva, pentru exploatarea masei lemnoase, fiecare societate ia legătura cu administraţia locală. Fiind drum comunal, deci public, nu poţi opri să se facă astfel de transporturi, dar poţi restricţiona tonajul permis. Dacă stipulezi un maximum de şapte tone, devine foarte greu pentru orice operator. Deocamdată, am pus restricţii doar pe un singur drum. În ansamblu, nu ne putem plânge că avem probleme, dar tot secretul e să ţii situaţia sub control. Dacă observăm bunăvoinţă şi drumul este reparat, asta însemnând o investiţie de câteva zeci de tone de piatră, nu suntem absurzi. Însă, fiecare primar face cum e mai bine pentru comunitatea lui”, a spus Ovidiu Furdui din Crişcior. (M.Şerban)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…