Programul de relaţii cu publicul al Tribunalului Hunedoara revine la normal, după încheierea celor câteva săptămâni de vacanţă judecătorească.
Astfel, biroul ARHIVĂ va funcţiona luni, marţi, joi şi vineri între orele 10 şi 14, iar miercuri între 10 şi 15. Biroul REGISTRATURĂ va funcţiona luni, marţi, joi şi vineri între 8-10 şi 12-14, iar miercurea de la 8 la 10 şi de la 12 la 15. La ARHIVĂ FALIMENTE, programul este zilnic, de luni până vineri, între 10 şi 14, iar la APOSTILARE ACTE, cetăţenii se pot adresa de luni până joi, între 9 şi 11, pentru primire acte, iar între orele 14 şi 15, pentru eliberare acte.
Potrivit reprezentanţilor Tribunalului, în cele două luni de vacanţă judecătorească, au fost înregistrate 2.117 dosare noi, majoritatea pe rolul secţiei a II-a civilă de contencios administrativ şi fiscal. „Cele mai multe dosare, respectiv un număr de 516, au avut ca obiect pretenţii, în timp ce 253 de dosare au avut ca obiect anulare procese verbale de contravenţie, iar 182 de dosare au avut ca obiect procedura insolvenţei“, a precizat Mihaela Timişan, coordonatorul Biroului de Relaţii cu Publicul al Tribunalului Hunedoara. (C. Ghenea)
CORVIN FOTOVOLTAIC SRL - societate în faliment, prin lichidator judiciar RELCO ACTIVE SPRL, vinde prin…
Vorbesc cârcotașii că un personaj din zonă, ajuns, cum se spune cu sacii în căruță,…
Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara Pentru că nici nu a început bine anul și a…
Catedrala Națională va fi sfințită duminică, 26 octombrie 2025, de Patriarhul Ecumenic Bartolomeu I al…
Lucian S., din municipiul Deva Pentru că i-a fost prelungit mandatul de arestare preventivă, bărbatul…
O hunedoreancă de 63 de ani, din Ghelari, nu s-a bucurat deloc de sărbătorile de…