Având în vedere relocarea sediului Tribunalului Hunedoara și Judecătoriei Deva în Palatul de Justiție, din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara, în perioada 22.04.2025 – 30.04.2025 se vor soluționa la actualul sediu din Deva, Calea Zarandului, nr. 73 doar cauzele deja fixate, precum și cele cu caracter urgent, potrivit legii și în funcție de specificul fiecărei secții, iar începând cu data de 01.05.2025, toate cauzele se vor soluţiona la Palatul de Justiție, se arată într-un comunicat al Tribunalului Hunedoara.
Ștampila de înregistrare
Programul cu publicul la Compartimentele Registratură, Arhivă și Arhiva de falimente, din cadrul Tribunalului Hunedoara, în perioada 14.04.2025-30.04.2025, se va desfășura în zilele de luni până joi (cu excepția sărbătorilor legale) între orele 08:30 – 10:30.
Actele pot fi depuse și în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Deva, Calea Zarandului, nr. 73, în intervalul orar 08:30 – 10:30, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 10:45 de către personalul compartimentului Registratură și prelucrate.
Se va aplica ștampila de înregistrare cu data depunerii, dată care va fi luată în considerare la calcularea termenelor procedurale. Din motive tehnico-informatice, în sistemul ECRIS, documentele vor fi înregistrate cu data prelucrării, pentru a putea fi preluate de sistem și scanate corespunzător.
Recomandăm depunerea actelor într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.
Actele depuse în urnă după ora 10:30 vor fi prelucrate doar în ziua următoare la ora 10:45.
Studiul dosarelor va fi permis doar în format electronic.
Din data de 05.05.2025, activitatea Compartimentelor Arhivă, Arhiva de Falimente și Registratură ale Tribunalului Hunedoara se va desfășura la sediul Palatului de Justiție, din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara.
Biroul de informare și relații publice din cadrul Tribunalului Hunedoara poate fi contactat în perioada 22.04.2025-30.04.2025 exclusiv prin intermediul telefonului (0736630072), în zilele de luni–joi, între orele 8:00-14:00 sau la adresa de e-mail: ildiko.glaman@just.ro, iar din data de 05.05.2025 va funcționa după programul actual.
Biroul local de expertize judiciare tehnice și contabile de pe lângă Tribunalul Hunedoara va funcționa, în perioada 22.04.2025 – 30.04.2025, la actualul sediu, cu program cu publicul doar la data de 24.04.2025, între orele 10:00 – 12:00, iar din data de 05.05.2025, la sediul Palatului de Justiție, din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, județul Hunedoara, după programul actual.
Supărată rău pe șeful ei, o domnișoară trecută de prima tinereţe, amenință cu o serie…
Daniel Hălăstăuan-președinte Crucea Roșie Vulcan Pentru că a organizat în perioada premergătoare sărbătorilor pascale, alături…
Ilie U., din municipiul Vulcan Pentru că a fost condamnat după ce a introdus în…
Mii de șoferi au luat amenzi în vacanța de Paște pentru că au depășit limitele…
Un tânăr de 22 de ani, din comuna Margina, județul Timiș, a fost reținut de…
Doi tineri au fost umiliți și exploatați de o hunedoreancă din comuna Șoimuș, ori cel…